HERORIËNTATIETRIMESTER AGENDA

jun.
12

Informatieavond

Je bent gestopt met je studie? Hoe nu verder? Je staat op een kruispunt. Zet een pas op de plaats en volg 2,5 maand het Heroriëntatietrimester. Ontdek wie je bent, wat je kan en schrijf een nieuw toekomstplan voor jezelf.

Dwarslopersfestival De Vrije Mens
apr.
13

Dwarslopersfestival De Vrije Mens

Wat betekent ‘de vrije mens’ anno 2024?

Wat betekenen deze ontwikkelingen op het gebied van technologie en klimaat voor de menselijke vrijheid? In het Dwarslopers Festival De Vrije Mens gaan wetenschappers, kunstenaars en (sociaal) ondernemers in op deze thematiek. De nadruk ligt dus op De Vrije Mens in relatie tot ontwikkelingen op het gebied van technologie en klimaatproblematiek.

Evenement bekijken →
Dwarslopers dialoog | 7 Miriam Rasch: Hoe autonoom zijn we, wanneer we een deel van ons leven aan Technologie 'uitbesteden'?
mrt.
14

Samen met The Optimist en Cultuur- en Congrescentrum Antropia organiseren wij komend seizoen zeven Dwarslopers Dialogen. Dit jaar is het thema van de Dwarslopers Dialogen ‘De Vrije Mens’. Donderdag 15 februari 2024 is dat Oumaima Hajri. We gaan het hebben over AI (Kunstmatige intelligentie) Oumaima Hajri is onderzoeker en docent aan de Hogeschool Rotterdam, waar ze voor het project Designing Responsible AI Media Applications in samenwerking met mediaorganisaties onderzoekt hoe AI op een verantwoorde manier kan worden toegepast.Ben je erbij? We zien je graag dan!

START
mrt.
5

START

Dwarslopersdialoog 4
dec.
14

Dwarslopersdialoog 4

Donderdag 14 december gaan we in gesprek met Gert-Jan Mellink van Extinction Rebellion over Klimaatactivisme. Moderator is Merel Deelder, journalist en docent aardsysteem studies aan de Vrije Hogeschool. De Dwarslopersdialogen zijn een samenwerking van Antropia, The Optimist en De Vrije Hogeschool.

INFORMATIEAVOND
dec.